Επιστροφή προς τα ... μπρος!

Επιστροφή προς τα ... μπρος!

ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ

ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ
ΝΑ ΘΕΜΕΛΕΙΏΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ ΙΣΌΤΗΤΑΣ

Αποανάπτυξη-Τοπικοποίηση -Αυτονομία- Άμεση Δημοκρατία-Ομοσπονδιακός Κοινοτισμός

Τον Μάιο του 2020, μια ομάδα περισσότερων από 1.100 υποστηρικτών της «Αποανάπτυξης», υπέγραψε ένα μανιφέστο καλώντας τις κυβερνήσεις να αδράξουν την ευκαιρία και να στραφούν προς ένα «ριζικά διαφορετικό είδος κοινωνίας, αντί να προσπαθούν απεγνωσμένα να θέσουν ξανά σε λειτουργία την «καταστροφική ανάπτυξη». Η Συνδημία του κοροναϊού δείχνει ότι θα χρειασθεί να γίνουν μεγάλες αλλαγές, αν δεν θέλουμε να πάμε στην κατάρρευση! Ειδικά για την μετά-COVID Ελλάδα: Για να ξεφύγει η χώρα από τη μέγγενη των χρεών, από την φτωχοποίηση και το πολιτισμικό αδιέξοδο, καθώς και από την κατάθλιψη και την μεμψιμοιρία στην οποία έχει πέσει ο πληθυσμός της-ιδίως μετά το σοκ της πανδημίας και τον εγκλεισμό του στα σπίτια- θα χρειασθεί, μετά το πέρασμα της καταιγίδας, να αναπτερωθεί το ηθικό του μέσα από μια στροφή προς μια ενδογενή παραγωγική ανασυγκρότηση . Εφαλτήρας μπορεί να γίνει ο αγροδιατροφικός τομέας και στη συνέχεια ο μεταποιητικός ένδυσης- υπόδησης, ο ενεργειακός και ο ήπιος ποιοτικός τουρισμός να την συμπληρώσουν. Είναι μια εναλλακτική στη σημερινή κυρίαρχη κατεύθυνση, που δεν χρειάζονται κεφάλαια, ξένες επενδύσεις, χωροταξικά σχέδια, υπερτοπικές συγκεντρώσεις, μεγαλεπήβολα και εξουθενωτικά μεγέθη και ρυθμούς. Η κατεύθυνση της Αποανάπτυξης-Τοπικοποίησης -Αυτονομίας- Άμεσης Δημοκρατίας-Ομοσπονδιακού Κοινοτισμού θα μπορούσε να είναι η διέξοδος για την χώρα, στην μετά-COVID εποχή!

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ζητούν Ηλεκτροκίνηση


Τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων και το δήμαρχο Τρικκαίων επισκέφθηκε αντιπροσωπεία των φίλων του σιδηροδρόμου Τρικάλων. Εκτός από το ζήτημα των περικοπών δρομολογίων, τα μέλη του συλλόγου έθεσαν και το πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης στη Δυτική Θεσσαλία. Ζήτησαν μάλιστα τις παρεμβάσεις τους για να ολοκληρωθούν οι μελέτες από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ, έτσι ώστε να μπορέσει το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας για να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί η κατασκευή του. Οι φίλοι του τρένου υποστηρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ πιο εύκολη στη γραμμή της δυτικής Θεσσαλίας, σε αντίθεση με τη γραμμή του Βόλου-Λάρισας καθώς είναι γραμμή σύγχρονων προδιαγραφών μιας και εκσυγχρονίστηκε πρόσφατα. Το θέμα βέβαια έχει να κάνει και με το τι θα γίνει με τον ΟΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου