Η «μαθηματική» αντιμετώπιση της εξέλιξης και της προόδου έχει οδηγήσει
πολλούς μελετητές της ανθρώπινης ιστορίας να παριστάνουν την «πρόοδο
και την εξέλιξη» των ανθρώπινων κοινωνιών με την μαθηματική έννοια του διανύσματος,
δηλαδή ενός «βέλους» (για όσους δεν κατέχουν την έννοια αυτή, που όμως
διδάσκεται από τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου). Ο κορμός του βέλους
προεκτεινόμενος είναι η διεύθυνση του διανύσματος, η μύτη του βέλους
ταυτίζεται με τη φορά του διανύσματος και το μήκος του βέλους με το
μέτρο του διανύσματος...
Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου