Από Κοινού: Συνέλευση για την Αποανάπτυξη και την Άμεση Δημοκρατία

Μαζί στον δρόμο προς έναν μετα-καπιταλιστικό κόσμο: με το πρόταγμα της Αποανάπτυξης-Τοπικοποίησης, του Κοινοτισμού και της Άμεσης Δημοκρατίας.
Καθόλα αυτά τα χρόνια της λεγόμενης οικονομικής κρίσης έχει λάβει χώρα στην νεοελληνική κοινωνία μία διαδικασία, με κεντρικό άξονα την επανανοηματοδότηση του αξιακού μας συστήματος και των πολιτικών μας προταγμάτων.
Μεμονωμένα άτομα αλλά και ομάδες, συλλογικότητες και κινήματα έχουν αναπτυχθεί παντού στην Ελλάδα, έχουν αφήσει πίσω τους το «αναπτυξιακό» μοντέλο που προωθεί τον καταναλωτικό τρόπο ζωής και έχουν υιοθετήσει άλλες φιλοσοφίες και άλλους τρόπους προσωπικής και συλλογικής διαβίωσης.
Η πολύχρονη πορεία ζωής όλων αυτών των ανθρώπων και ομάδων έχει αποδείξει ότι υπάρχουν υγιή και δυναμικά κοινωνικά κύτταρα, οι δράσεις των οποίων επιθυμούν να συναντηθούν και να συντονιστούν, έτσι ώστε να εκφραστεί η κοινή πολιτική τους φιλοσοφία, σε μια προοπτική μετασχηματισμού που ανοίγει το δρόμο για μια κοινωνία που θα στηριχθεί:

  • στο αποαναπτυξιακό μοντέλο της οικονομίας των αναγκών, της επάρκειας και του μικρότερου οικολογικού αποτυπώματος στη βάση της αφθονίας των υλικών και άυλων Κοινών,
  • στην κοινοτική οργάνωση με βάση την προσωπική και συλλογικήαυτονομία,
  • σε αμεσοδημοκρατικούς θεσμούς και στη θέσμιση της άμεσης δημοκρατίας με τη μορφή του ομοσπονδιακού Κοινοτισμού.

Πρόκειται για τη διάδοση της παραπάνω θέσης μας, που διευρύνεται και διασυνδέεται εδώ και τώρα. Και εν μέρει, λόγω της επιρρεπούς στην κρίση φύσης του σημερινού κοινωνικού συστήματος, είναι δυνατόν να γίνει πράξη και λογική της πλειοψηφίας.
Στα σημερινά εγχειρήματα του πολύμορφου αυτού κινήματος και στις δραστηριότητές του, εμπεριέχονται οι δυνατότητες μιας κοινωνίας σε μετακαπιταλιστική μετάβαση. Στοιχεία της έχουν ήδη δημιουργηθεί, εάν και ακόμα ξετυλίγονται και δεν είναι πλήρη. Τέτοια στοιχεία είναι αυτά της άμεσης δημοκρατίας στα πλαίσια της λειτουργίας των εγχειρημάτων, της οικολογίας με τη μορφή του μικρότερου οικολογικού αποτυπώματος στις οικονομικές δραστηριότητές τους, της οικονομίας των αναγκών στις πρακτικές της αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας που υλοποιούν. Της ισότητας των αμοιβών και των αυτοκαθοριζόμενων συνθηκών εργασίας από τα μέλη τους, της ισότητας των φύλων και των μειονοτήτων στη συμμετοχή και στη λήψη των αποφάσεων κ.λπ.
Ταυτόχρονα αυτά τα εγχειρήματα είναι πάντα εκτεθειμένα στον κίνδυνο να εκληφθούν ως ιδιοτελείς προσπάθειες για βελτίωση των συνθηκών ζωής μόνο των μελών τους και όχι και των κοινοτήτων γύρω τους. Αμυντικές μάχες, συγκρούσεις και διαπραγματεύσεις για οικειοποίηση κοινών πόρων απαιτούνται για όσο διάστημα το ιεραρχικό εθνικό κράτος και η καπιταλιστική αγορά με τίς αντίστοιχες λογικές τους κυριαρχούν. Αυτές οι μάχες θα γίνονται πιο επιτυχείς, αν δίνονται στο πλαίσιο ενός ισχυρού, κοινού και πάνω από όλα χειραφετικού κοινωνικού κινήματος.
Το συγκεκριμένο μετα-καπιταλιστικό όραμα είναι ένας κόσμος που δεν είναι ιεραρχικός, αλλά συνδεδεμένος με δίκτυα λειτουργικά όλων των επιπέδων και δεσμών, είναι αυτο-οργανωμένος και οι βασικές προσωπικές ανάγκες όλων των πολιτών μπορούν να ικανοποιηθούν μέσω της αφθονίας των συλλογικών αγαθών (Commons). Αυτός ο κόσμος θα χαρακτηρίζεται εξάλλου από αυτοκαθοριζόμενες και γεμάτες ευθύνη σχέσεις δραστηριοτήτων και εργασίας, οι οποίες θα φέρνουν χαρά και νόημα, χωρίς υπερβολική εκμετάλλευση πόρων ή καταστροφή οικοσυστημάτων.
Το κίνημα των κοινοτήτων εμπιστεύεται το ανθρώπινο δυναμικό και μεταφράζει την έννοια της βιωσιμότητας στη γλώσσα των ανθρώπινων αναγκών: Υπάρχει μια βασική ανάγκη, η διατήρηση του πλανήτη, η οποία μπορεί να ικανοποιηθεί μόνο εάν οργανώσουμε την ικανοποίηση, τόσο των ατομικών όσο και των συλλογικών αναγκών, σε αρμονία με τα όρια που βάζουν οι δυνατότητες των οικοσυστημάτων της γης. Η κοινή χρήση είναι ένας συγκεκριμένος τρόπος αντιμετώπισης της ανθρώπινης και μη ανθρώπινης φύσης, ο οποίος δεν βασίζεται στους καταναγκασμούς του αφηγήματος της «ανάπτυξης των παραγωγικών δυνάμεων», αλλά αναγνωρίζει ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε ένα (ανα)παραγόμενο στοιχείο του πλανήτη γη. Τα Κοινά (Commons) βέβαια ενδέχεται να μην επιλύσουν μακροπρόθεσμα όλα τα προβλήματα του κόσμου. Αλλά ζούμε το τέλος του καπιταλιστικού κόσμου, στο οποίο δυστοπικό τέλος, οι αντιθέσεις μάλλον τείνουν να επιδεινώνονται και οι συγκρούσεις γίνονται όλο και πιο βάναυσες. Για αυτό είναι ιδιαίτερης σημασίας η δημιουργία θετικών προοπτικών, η διατύπωση και - περισσότερο από οτιδήποτε - η πρακτική ενός αλληλέγγυου οράματος.
Για το μέλλον, φαίνεται επιθυμητό και απαραίτητο να βρεθεί κοινά αποφασισμένη και συντονισμένη κατεύθυνση για την προοπτική του κινήματος. Ο όρος σύγκλισηταιριάζει σε τέτοιες διαδικασίες σχηματισμού συμμαχιών και περιλαμβάνει επίσης πολλά άλλα ρεύματα που κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, πρέπει επίσης να εντατικοποιηθούν οι συζητήσεις γύρω από το περιεχόμενο, ώστε να αναλυθούν παραπέρα και τα στρατηγικά ζητήματα, αλλά και να συζητηθούν ανοιχτά τα αμφιλεγόμενα ζητήματα. Μόνο έτσι μπορεί να αποφευχθεί η σημερινή πραγματικότητα, όπου τα διαφορετικά ρεύματα δεν είναι συνδεδεμένα και δρουν παράλληλα και απομονωμένα. Θα χρειασθεί να ληφθεί μέριμνα ώστε να προέλθει μια διασύνδεση που θα χαρακτηρίζεται βέβαια από ποικιλομορφία και όχι οπωσδήποτε από ταύτιση.
Θα χρειασθεί επίσης να γίνει κοινά αποδεκτός ένας όρος που θα μπορέσει να αποτελέσει την κοινή στέγη, τον κοινό στόχο και να περιλαμβάνει τον κοινό ορίζοντα κατανόησης των διαφορετικών ρευμάτων, που δεν μπορεί να είναι άλλος από το ξεπέρασμα του καπιταλισμού.
Γενικότερα, ήρθε ο καιρός, που τα όποια-σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο- σημερινά κοινωνικά κινήματα θα χρειασθεί, στηριζόμενα στη αναβίωση του πνεύματος του κοινοτισμού στις σύγχρονες σημερινές συνθήκες και συνδεόμενα μεταξύ τους, να μετατραπούν σε ενιαίο πολιτικό κίνημα μετάβασης για την μετακαπιταλιστική κοινωνία.
Ειδικά για τη χώρα, που βρίσκεται σε συνθήκες οικονομικού πολέμου και έχει μετατραπεί σε αποικία χρέους, το πολύμορφο αυτό κίνημα θα χρειασθεί να διαμορφώσει ένα ελκυστικό πρόγραμμα διεκδίκησης της «εδώ και τώρα» αλλαγής πορείας, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα στοιχεία και τις κοινωνικές δομές του νέου κόσμου που οραματίζεται, αφήνοντας πίσω τον καπιταλιστικό κόσμο που μας οδηγεί στην κοινωνική και οικολογική κατάρρευση.
Η μελλοντική επιδίωξη της κοινωνικής χειραφέτησης και της ένταξης των ανθρώπινων κοινοτήτων –πέρα από σύνορα-με ισορροπία στα πλαίσια ενός πεπερασμένου πλανητικού οικοσυστήματος, θα μπορέσει να υλοποιηθεί μόνο από μια σύγκλιση, στη δράση και στη σκέψη, των παραπάνω κοινωνικοπολιτικών ρευμάτων, και στο επίπεδο της καθημερινής ζωής, και στο επίπεδο της κοινωνικής και πολιτικής θέσμισης. Και καταρχήν στην διαπαιδαγώγηση –μέσα από την συμμετοχή-του απαραίτητου ανθρωπολογικού τύπου -σε κρίσιμο αριθμό- που θα βάλει όλη την κοινωνία σε περίοδο κοινωνικοοικολογικού μετασχηματισμού. Ξεκινώντας βασικά από κάθε τοπική κοινωνία.

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Ο Μανώλης Κεφαλογιάννης και οι απίστευτες συνωνυμίες στην λίστα Λανγκάρντ.




Αποκαλύπτει η Τρολυμπία
Είναι προφανέστατη η σκοπιμότητα της δημοσιοποίησης της λίστας. Εκτός από τον Τράγκα, όλοι οι άλλοι που αναφέρονται είναι συνωνυμίες. Είναι δηλαδή μία λίστα συνώνυμο της σκοπιμότητας, που σκοπό έχει να ενοχλήσει όλους αυτούς που μάχονται για την επιστροφή της Ελλάδας στην δραχμή μέσω της πιστής τήρησης του μνημονίου. Εκτός από την περίπτωση του Νικολάου Παπανδρέου που κάποιοι είχαν το θράσος να αμφισβητήσουν την συνωνυμία (σε λίγο θα μας πουν ότι ο αδελφός του πρωθυπουργού ασχολείται με πλαστά τιμολόγια, εμπόριο όπλων και άλλες αθλιότητες), χαρακτηριστικότερη όλων είναι η περίπτωση του Μανώλη Κεφαλογιάννη. Σε αυτό το σημείο πρέπει να συγχαρούμε και τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης που δεν έδωσαν δημοσιότητα στην υπόθεση που θα διαβάσετε, αφού οι συνωνυμίες είναι προφανείς και θα το αποδείξουμε.
Ο κύριος Μανώλης Κεφαλογιάννης λοιπόν, είναι παντρεμένος με την κυρία Graziella Grollo. Τους πάντρεψε σε μία σεμνή τελετή στο φανάρι, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ενώ κουμπάρος ήταν ο ευεργέτης της Νέας Δημοκρατίας, ο άνθρωπος που την απάλλαξε από την τυραννία Καραμανλή, ο ευπατρίδης Δημήτρης Κοντομηνάς. Κάπου εδώ αρχίζουν οι φρικτές συνωνυμίες στην λίστα.
Στην θέση 128 της λίστας των Ελλήνων καταθετών, υπάρχει ..το ίδιο όνομα. Graziella Grollo.
Κάποιοι κακόπιστοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για την σύζυγο του Γραμματέα της ΝΔ, αγνοώντας επιδεικτικά το πόσο κοινό όνομα είναι το Graziella Grollo στην Ελλάδα. Στο Π. Ψυχικό, στο Π. Φάληρο, σε κάθε γωνιά της χώρας υπάρχει και μία Graziella Grollo που ασχολείται με επιχειρήσεις. Αλίμονο εάν όλες αυτές ήταν σύζυγοι του Μανώλη Κεφαλογιάννη:
Αφήστε που αυτές οι εταιρείες πρακτικά “δεν υπάρχουν”, οπότε είναι αδύνατον να παράγουν χρήμα ώστε να περισσεύει για να βγαίνει και στην Ελβετία.
Οι συνωνυμίες όμως δεν σταματούν εδώ. Η κυρία που αναφέρεται στην λίστα, όπως όλος ο κόσμος αφού η κλωνοποίηση ανθρώπων είναι ακόμα παράνομη (τώρα πως τόσοι πολιτικοί δρουν λες και βγαίνουν από “σωλήνα”, είναι άλλη συζήτηση), έχει μαμά. Η οποία λέγεται Ρεγκίνα Αμπουάφ από το όνομα του συζύγου της, Σεφαρδίτη προφανώς της Κωνσταντινουπόλεως.
Και όμως, το ίδιο όνομα υπάρχει στην λίστα! Όχι απλώς μία, αλλά δύο φορές! Τραγική σύμπτωση, που όμως ενδυναμώνει την θέση μας για συνωνυμία. Δύο Ρεγγίνες Αμπουάφ, μπορεί να υπάρχουν. Δυό μαμάδες όμως για το ίδιο παιδί, δεν γίνεται (για τους μπαμπάδες είναι άλλη συζήτηση).
Στις θέσεις 2 και 767.

Οι φοβερές συμπτώσεις όμως συνεχίζονται. Η κυρία Abouaf έχει και αυτή μία μαμά, γιαγιά παράλληλα για την κυρία Graziella Grollo. Την κυρία Κουμανιώτη Ελένη Σαφρά. Ε, μαντέψτε, είναι και αυτή στην λίστα!! Στην θέση 127, μία θέση πάνω από την εγγονή της!

Μετά από όλα αυτά, καταλαβαίνετε ότι κάποιοι κακόπιστοι άρπαξαν την ευκαιρία και άρχισαν να εκτοξεύουν ασύλληπτα νούμερα όσον αφορά τις καταθέσεις των ανωτέρω προσώπων. Μιλάμε για τεράστια ποσά που δεν τολμούμε να τα αναφέρουμε αφού οι συνωνυμίες των καταθετών σε συνδυασμό με το ήθος του τ. υπουργού που είναι συνώνυμο της σεμνότητας δεν μπορεί να έχουν την οποιαδήποτε διασύνδεση.
Τέλος, να δώσουμε συγχαρητήρια στην κυβέρνηση, το κράτος, την πολιτεία και το κοινοβούλιο που αντιλαμβανόμενα τις απίστευτες συμπτώσεις, επέλεξαν τον Μανώλη Κεφαλογιάννη ως μέλος της επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της βουλής, που διερευνά και το θάψιμο της Λίστας Λανγκάρντ.
Νιώθουμε πλέον ασφαλείς ότι όλα θα βγούνε στο φως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου