Ο ανθρωπολογικός τύπος της μετάβασης που σκιαγραφούμε θα καθορισθεί
όχι μόνο στα πλαίσια της διευρυμένης οικογένειας ή της κοινωνικής
οικονομίας. Θα συνδιαμορφωθεί και από την αντίστοιχη μορφή που θα πάρει η
εκπαίδευση της νέας γενιάς. Το πρόβλημα για την εκπαίδευση στην
κοινωνία της μετάβασης είναι και θα παραμένει καθαρά πολιτικό. Θα
κριθεί, όπως και οι άλλοι θεσμοί, απ ' την πολιτική πάλη που θα
διεξάγεται όλη την περίοδο μετάβασης.
Η κοινωνικοποίηση-τοπικοποίηση της εκπαίδευσης κατά τη μετάβαση θα συνδέεται με το βαθμό κοινωνικοποίησης-τοπικοποίησης της οικονομίας της μετάβασης. Με το βαθμό εφαρμογής της άμεσης δημοκρατίας στην κοινωνική και πολιτική καθημερινότητα των πολιτών. Με το βαθμό ανάπτυξης της αυτοοργάνωσης, της αυτοδιαχείρησης και της αυτοδιακυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα. Με το βαθμό ανάπτυξης και διαμόρφωσης του απαιτούμενου για όλα αυτά νέου ανθρωπολογικού τύπου...
Η κοινωνικοποίηση-τοπικοποίηση της εκπαίδευσης κατά τη μετάβαση θα συνδέεται με το βαθμό κοινωνικοποίησης-τοπικοποίησης της οικονομίας της μετάβασης. Με το βαθμό εφαρμογής της άμεσης δημοκρατίας στην κοινωνική και πολιτική καθημερινότητα των πολιτών. Με το βαθμό ανάπτυξης της αυτοοργάνωσης, της αυτοδιαχείρησης και της αυτοδιακυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα. Με το βαθμό ανάπτυξης και διαμόρφωσης του απαιτούμενου για όλα αυτά νέου ανθρωπολογικού τύπου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου