Της Έφης Γιαννοπούλου
Κι έτσι, τις τελευταίες μέρες του 2012 και τις πρώτες του 2013, δεν έμεινε κανένας πολίτης σ’ αυτήν τη χώρα που να μη μάθει την κατάληψη «Βίλα Αμαλία» και τους τρόπους μεταγραφής από CD σε USB. Αν και τα μαθήματα πολύ απέχουν από το να είναι επαρκή: η Όλγα Τρέμη δεν καταφέρνει να διατυπώσει με την απαραίτητη σιγουριά τα μυστικά της ηλεκτρονικής μεταγραφής (που αποκαλύπτονται καθημερινά και με το σταγονόμετρο) και ο Γιάννης Πρετεντέρης απορεί που οι αντιεξουσιαστές καταλαμβάνουν πάντα βίλες!
Ας μείνουμε όμως στις βίλες. Προχτές γεννήθηκε μια νέα βίλα, η Βίλα «Μαρία Κάλλας», ανύπαρκτη μέχρι πρότινος, γνωστή μόνον ως «κατάληψη Σκαραμαγκά», ένα από τα ιστορικότερα κτίρια της Αθήνας (!) όπως τη χαρακτήρισε ρεπόρτερ του Mega, αφού εκεί έζησε από το 1937 ως το 1945 η μεγάλη λυρική τραγουδίστρια. Μόνο ως αστείο θα μπορούσε να αντιμετωπίσει κανείς «τη διαρκή προσβολή στη μνήμη της Μαρίας Κάλλας» που επικαλέστηκε ο κ. Δένδιας και το ξαφνικό ενδιαφέρον για την αρχιτεκτονική, τον πολιτισμό και την ιστορική μνήμη που ανακάλυψαν εσχάτως η κυβέρνηση και τα κανάλια προκειμένου να μιλήσουν για κτίρια που την εποχή που καταλήφθηκαν ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης και κατοικίες τρωκτικών. Αστείο σε μια χώρα που δεν έχει ενδιαφερθεί σχεδόν καθόλου για την αρχιτεκτονική ταυτότητα της πρωτεύουσάς της...
Η συνέχεια εδώ
Κι έτσι, τις τελευταίες μέρες του 2012 και τις πρώτες του 2013, δεν έμεινε κανένας πολίτης σ’ αυτήν τη χώρα που να μη μάθει την κατάληψη «Βίλα Αμαλία» και τους τρόπους μεταγραφής από CD σε USB. Αν και τα μαθήματα πολύ απέχουν από το να είναι επαρκή: η Όλγα Τρέμη δεν καταφέρνει να διατυπώσει με την απαραίτητη σιγουριά τα μυστικά της ηλεκτρονικής μεταγραφής (που αποκαλύπτονται καθημερινά και με το σταγονόμετρο) και ο Γιάννης Πρετεντέρης απορεί που οι αντιεξουσιαστές καταλαμβάνουν πάντα βίλες!
Ας μείνουμε όμως στις βίλες. Προχτές γεννήθηκε μια νέα βίλα, η Βίλα «Μαρία Κάλλας», ανύπαρκτη μέχρι πρότινος, γνωστή μόνον ως «κατάληψη Σκαραμαγκά», ένα από τα ιστορικότερα κτίρια της Αθήνας (!) όπως τη χαρακτήρισε ρεπόρτερ του Mega, αφού εκεί έζησε από το 1937 ως το 1945 η μεγάλη λυρική τραγουδίστρια. Μόνο ως αστείο θα μπορούσε να αντιμετωπίσει κανείς «τη διαρκή προσβολή στη μνήμη της Μαρίας Κάλλας» που επικαλέστηκε ο κ. Δένδιας και το ξαφνικό ενδιαφέρον για την αρχιτεκτονική, τον πολιτισμό και την ιστορική μνήμη που ανακάλυψαν εσχάτως η κυβέρνηση και τα κανάλια προκειμένου να μιλήσουν για κτίρια που την εποχή που καταλήφθηκαν ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης και κατοικίες τρωκτικών. Αστείο σε μια χώρα που δεν έχει ενδιαφερθεί σχεδόν καθόλου για την αρχιτεκτονική ταυτότητα της πρωτεύουσάς της...
Η συνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου